De Winkel

De Winkel is een kleine sfeervolle werkplek in het centrum van Zaandam.  In het voorste gedeelte van de ruimte is een winkel ingericht. Daar worden de unieke producten verkocht die binnen Stichting Enzo worden gemaakt.

Voor klanten van De Winkel proberen wij momenteel weer zoveel mogelijk weer op onze reguliere tijden open te  zijn (wo t/m vr van 10.00 tot 16.00 uur). Wilt u zeker weten dat u niet voor dichte deur komt te staan? Belt u dan tevoren even ter informatie ons reguliere nummer 075 6123000.

Werkwijze

De Winkel bevindt zich in hetzelfde pand als onze locatie Het Atelier. Het zijn gescheiden werkplekken, als het nodig is of gewenst is er verbinding met elkaar. In De Winkel werken vijf tot zes cliënten met een begeleider. Het achterste gedeelte is een atelierruimte. Daar is altijd werk te doen, ook als er geen klanten zijn.

Werkzaamheden

De werkzaamheden in De Winkel zijn verschillend. Als er klanten zijn moeten ze worden geholpen. Ook zorgen we ervoor dat de winkel er netjes uitziet en alles geprijsd is. Naast het winkelwerk worden verschillende dingen gemaakt. Bijvoorbeeld getekende of gestempelde cadeauverpakkingen, sieraden, gebreide sjaals, macramé of weefwerk. In De Winkel is veel mogelijk.

Artikelen

Alle artikelen die in De Winkel worden verkocht zijn gemaakt binnen Stichting Enzo. Ze zijn stuk voor stuk handgemaakt en uniek. Wij maken veel gebruik van natuurlijke materialen zoals linnen, katoen en wol. Ook vindt u er ons keramiek en teken&schilderwerk. Vanwege de verschillende voorkeuren en expertises van de makers hebben aan een product vaak meerdere mensen gewerkt.

• Bulletin

• Stichting Enzo verspreidt een aantal keer per jaar een digitaal bulletin met actuele informatie over de organisatie, verkoopactiviteiten en nieuwe producten. Graag ons Bulletin...

Vrienden van Stichting Enzo

Word vriend en steun de dagbesteding. lees verder